TARNEAEG JA TRANSPORT

 

1. TARNEAEG
1.1 Kauba tarneaeg sõltub tellitud toodete mahust.
1.2 Tellimuse põhjal valmivate toodete valmimisaeg on kuni 3 nädalat. Valmimisajale lisandub ka transport, mis on 1 nädal. Kui tellimus sisaldab vaid laokaupa, mis on tellimise hetkel laos olemas, toimub transport 2-3 tööpäeva jooksul.
2. TRANSPORT
2.1 Pakume oma klientidele kahte erinevat transpordiviisi ning võimalust tulla kaubale ise järele.
2.1.1 Transport Tallinnas maksab 24 eurot.
2.1.2 Transport mujal Eestis maksab 60 eurot.
2.1.3 Kui tuled ise tootele järgi, ei kaasne lisakulusid. Kauba saab kätte Tallinnas eelnevalt kokkulepitud kohas. Kaubale järele tulles palume kaasa võtta isikuttõendav dokument või väljaprinditud tellimuse koopia.
2.2 Kaup tuuakse teie kodu ukseni, kuid mitte tuppa ega trepikotta. Selline võimalus on olemas lisateenusena ja lisatasu eest, mille maksumus on kuni 15 eurot.

 

HOOLDUSJUHISED

 

1. VOODI
1.1 Õige hooldus aitab hoida tekstiilkattega voodit kauem heas korras ja tagab selle parima väljanägemise kogu kasutusaja jooksul. Palun loe läbi järgnev hooldusjuhend:
1.1.2 Puhasta voodi tekstiili regulaarselt tolmuimejaga. Kasuta madalat võimsust ja selle jaoks ettenähtud otsikut.
1.1.3 Vedelikuplekid võimalusel koheselt puhta lapi või tavalise paberrätikuga kuivaks vajutada. Kindlasti ei tohi määrdunud kohta tugevalt hõõruda ega laiali nühkida. Pärast kuivaks vajutamist puhasta plekki pehme lapi või svammiga, mida on niisutatud neutraalse või nõrgalt aluselise puhastusaine lahusega. Puhastamisel liigu pleki servadest keskkoha suunas või kasuta nö kruvi keeramise võtet.
1.1.4 Vanade plekkide ja üldise mustuse eemaldamiseks kasuta auru- või veetolmuimejat. Enne veepuhastust tuleb tekstiil tolmuimejaga puhastada. See muudab kogu puhastusprotsessi tõhusamaks.

Hooldusjuhend
2. MADRATS
2.2. Palun loe läbi järgnev tootjapoolne hooldusjuhend:
2.2.1 Ära keera madratsit kokku selle transportimiseks, hoiustamiseks ega ka voodialuse koristamise ajaks. See võib põhjustada püsivaid kahjustusi.
2.2.2 Käepidemed on mõeldud selleks, et madratsit oma kohale asetada. Madratsit käepidemetest kandes võivad need küljest ära tulla ja seega ka madratsikangast kahjustada.
2.2.3 Madratsit ei ole soovitatav kasutada ebatasasel pinnal või sellise aluse peale, milleks see mõeldud ei ole. Vedrumadratsi aluseks ei sobi reguleeritavad reformid, mille pea ja jalutsi osa on tõstetav, samuti väikese lippide arvuga reformid, mille lippide vahed on suuremad kui 5 cm. Madrats vajub lippide vahele ja kaotab oma õige vormi ning vigastab vedrusid.
2.2.4 Kasuta pestavaid ja kaitsvaid katteid, et hoida madratsit puhtana.
2.2.5 Pööra madratsit erinevate poolte peale ning ka madratsi otsi iga paari kuu tagant. Esimesed 2-3 kuud on seda soovitav teha iga 2-3 nädala tagant. See aitab madratsi polsterdusel paremini õiget kuju saavutada.
2.2.6 Ära istu pidevalt madratsi ääre peal.
2.2.7 Puhasta aegajalt madratsit ja madratsi alust tolmuimejaga. Plekkide eemaldamiseks kasuta õrnasid puhastusvahendeid ja leiget või külma vett. Kattemadrats võib märjaks saades kokku tõmmata. Soovitav on keemiline kuivpuhastus nii madratsile kui kattemadratsile.
2.2.8 Ära triigi madratsi peal riideid, see võib madratsikatte rikkuda.

 

PRIVAATSUSPOLIITIKA

KLIENDI ISIKUANDMETE KÄITLEMINE

1. Klient annab käesolevaga FUNNEST’ile nõusoleku enda isikuandmete töötlemiseks.
2. Tellimuse esitamisel kliendi poolt sisestatud FUNNEST’ile teatavaks saanud kliendi isikuandmed kantakse kliendiregistrisse ning neid kasutatakse müügilepingu täitmiseks ja toodete pakkumiseks kliendile. Klient nõustub oma kontaktandmete kasutamisega FUNNEST’lt pakkumiste saamiseks. Kliendil on igal ajal õigus esitada taotlus pakkumiste saatmise lõpetamiseks ja/või kontaktandmete kustutamiseks andmebaasist.
3. Kaardiandmete küsimisel kasutatakse turvasüsteeme, mis vastavad majandus- ja kutsetegevuse valdkonnas keskmisele mõistlikule tasemele.
4. FUNNEST ei näe kliendi pangakaardi andmeid. Tehingu tegemiseks suunatakse klient kolmandast isikust Kaardikeskuse turvalisesse keskkonda. Maksmise hetkel toimub kliendi kaardiandmete sisestus kliendi poolt Kaardikeskuse serveris paiknevasse andmebaasi ning andmeid säilitatakse samuti Kaardikeskuses paiknevas serveris. FUNNEST ei vastuta Kaardikeskuse poolt andmete kasutamise eest.
5. Isikuandmete allikaks ning nende töötlemise aluseks on müügitingimustel kliendisuhte tekkimine e-poes tellimuse registreerimisel. Isikuandmete töötlemine on lepingulise suhte tingimuseks.
6. Registreeritavate isikuandmete koosseisu kuuluvad andmed kliendi tellimuse kohta perenimi, eesnimi (eesnimed), tänav, maja, korteri number, asula või linn, postiindeks, telefoninumber, aadress, maksemeetod, müügitingimustega nõustumine ja müügipakkumiste saatmisega nõustumine.
7. Isikuandmete vastutav töötleja on FunNest OÜ, registrikoodiga 12898851, aadressiga Taevakaare 10, Saku, Harju maakond, 75512. FunNest OÜ edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.
8. Kliendi isikuandmeid, mis on vajalikud toote vahendamiseks kliendile, edastatakse veoteenust osutavale ettevõttele. Juhul, kui see on müügilepingu iseloomust tulenevalt vajalik, edastatakse kliendi isikuandmed tootjale.
9. Kliendi isikuandmete kaitse on tagatud kõigi seadusest tulenevate nõuetega.
10. FUNNEST kohustub mitte edastama registreeritud isikuandmeid käesolevates kasutustingimustes märkimata kolmandatele isikutele.
11. FUNNEST’il on õigus edastada kliendi isikuandmeid kolmandatele isikutele juhul, kui isikuandmete töötlemise kohustus tuleneb seadusest.
12. Kliendil on õigus kontrollida teda ennast puudutavaid isikuandmeid, samuti neid muuta või paluda kõrvaldada oma isikuandmed FUNNEST´i, tootja või veoteenuse osutaja registrist.
13. Klient annab FUNNEST’ile nõusoleku saata tellimuse esitamisel sisestatud e-posti aadressil tellimuse kinnitus.

ISIKUANDMETE TÖÖTLEMINE
Milliseid isikuandmeid töödeldakse?
– nimi, telefoninumber ja e-posti aadress;
– kauba kohaletoimetamise aadress;
– pangakonto number;
– pangakaardi andmed;
– kaupade ja teenuste maksumus ja maksetega seotud andmed (ostuajalugu);
– klienditoe andmed.

Mis eesmärgil isikuandmeid töödeldakse?
Isikuandmeid kasutatakse kliendi tellimuste haldamiseks ja kauba kohaletoimetamiseks. Ostuajaloo andmeid (ostu kuupäev, kaup, kogus, kliendi andmed) kasutatakse ostetud kaupade ja teenuste ülevaate koostamiseks ning kliendieelistuste analüüsimiseks. Pangakonto numbrit kasutatakse kliendile maksete tagastamiseks.
Isikuandmeid, nagu e-post, telefoninumber, kliendi nimi, töödeldakse selleks, et lahendada kaupade ja teenuste osutamise seonduvaid küsimusi (klienditugi).
E-poe kasutaja IP-aadressi või teisi võrguidentifikaatoreid töödeldakse veebipoe kui infoühiskonna teenuse osutamiseks ning veebikasutusstatistika tegemiseks.

Õiguslik alus
Isikuandmete töötlemine toimub kliendiga sõlmitud lepingu täitmise eesmärgil. Isikuandmete töötlemine toimub juriidilise kohustuse täitmiseks (nt raamatupidamine ja tarbijavaidluste lahendamine).
Vastuvõtjad, kellele isikuandmed edastatakse
Isikuandmed edastatakse veebipoe klienditoele ostude ja ostuajaloo haldamiseks ja kliendiprobleemide lahendamiseks.
Nimi, telefoninumber ja e-posti aadress edastatakse kliendi poolt valitud transporditeenuse pakkujale. Kui tegemist on kulleriga kohale toimetatava kaubaga, siis edastatakse lisaks kontaktandmetele ka kliendi aadress.
Kui e-poe raamatupidamine toimub teenusepakkuja poolt, siis edastatakse isikuandmed teenusepakkujale raamatupidamistoimingute tegemiseks.
Isikuandmeid võidakse edastada infotehnoloogia teenuste pakkujatele, kui see on vajalik e-poe funktsionaalsuse või andmemajutuse tagamiseks.

Turvalisus ja andmetele ligipääs
Isikuandmeid hoitakse serverites, mis asuvad Euroopa Liidu liikmesriigi või Euroopa Liidu majanduspiirkonnaga liitunud riikide territooriumil. Andmeid võidakse edastada riikidesse, mille andmekaitse taset on Euroopa Komisjon hinnanud piisavaks ning USA ettevõtetele, kes on liitund andmekaitse kilbi (Privacy Shield) raamistikuga.
Juurdepääs isikuandmetele on veebipoe töötajatel, kes saavad isikuandmetega tutvuda selleks, et lahendada e-poe kasutamisega seonduvaid tehnilisi küsimusi ning osutada klienditoe teenust.
E-pood rakendab asjakohaseid füüsilisi, organisatsioonilisi ja infotehnilisi turvameetmeid, et kaitsta isikuandmeid juhusliku või ebaseadusliku hävitamise, kaotsimineku, muutmise või loata juurdepääsu ja avalikustamise eest.
Isikuandmete edastamine e-poe volitatud töötlejatele (nt transporditeenuse pakkuja ja andmemajutus) toimub e-poe ja volitatud töötlejatega sõlmitud lepingute alusel. Volitatud töötlejaid on kohustatud tagama isikuandmete töötlemisel asjakohased kaitsemeetmed.
Isikuandmetega tutvumine ja parandamine
Isikuandmetega saab tutvuda klinditoe vahendusel.

Nõusoleku tagasivõtmine
Kui isikundmete töötlemine toimub kliendi nõusoleku alusel, siis on kliendil õigus nõusolek tagasi võtta teavitades sellest kliendituge e-posti info@funnest.ee teel.

Säilitamine
E-poes säilitatakse ostuajalugu kolm aastat.
Maksetega ja tarbijavaidlustega seotud vaidluste korral säilitatakse isikuandmed kuni nõude täitmiseni või aegumistähtaja lõpuni.
Raamatupidamise jaoks vajalikud isikuandmed säilitatakse seitse aastat.

Kustutamine
Isikuandmete kustutamiseks tuleb võtta ühendust klienditoega e-posti info@funnest.ee teel. Kustutamistaotlusele vastatakse mitte hiljem kui kuu aja jooksul ning täpsustakse andmete kustutamise perioodi.

Küpsiste salvestamine
Küpsis on tekstifail, mis saadetakse ja salvestatakse kasutaja arvutisse veebilehtede poolt, mida kasutaja külastab. Küpsis salvestatakse kasutaja veebilehitseja failikataloogis. Juhul, kui kasutaja on veebilehte varem külastanud, loeb veebilehitseja küpsist ning edastab vastava teabe veebilehele või elemendile, mis küpsise algselt salvestas. Lisateave küpsiste kohta on kättesaadav veebilehel www.aboutcookies.org. Küpsised võimaldavad jälgida veebilehe kasutusstatistikat, veebilehe alamlehtede populaarsust ning muid
veebilehel tehtavaid toiminguid. Küpsisest saadavat teavet kasutatakse veebilehe kasutusmugavuse ja sisu parandamise eesmärgil.

Küpsiste tüübid
Püsiküpsised on hädavajalikud veebilehel ringi liikumiseks ja selle funktsioonide kasutamiseks. Püsiküpsiste puudumisel ei saaks kasutaja kasutada kõiki veebilehe funktsioone;
Sessiooniküpsised võimaldavad veebilehel meelde jätta kasutaja poolt tehtud varasemaid valikud (näiteks kasutajanimi, keelevalik jne) ning seeläbi pakkuda tõhusamaid ja isikupärasemaid funktsioone;
Jälgimisküpsised koguvad andmeid kasutaja käitumisest veebilehel. Jälgimisküpsisest saadav informatsioon võimaldab tõsta veebilehe kasutusmugavust.

Küpsistest keeldumine
Kasutajal on õigus keelduda küpsiste salvestamisest arvutisse. Vastava soovi korral peab kasutaja muutma oma veebilehitseja seadeid. Parema ülevaate saamiseks on soovituslik uurida kasutaja veebilehitseja küpsiste haldamise suvandeid.
Eritüüpi veebilehitsejad kasutavad erinevaid meetodeid küpsiste keelamiseks. Täpsem informatsioon on kuvatud veebilehel www.aboutcookies.org. Küpsiste blokeerimisel peab kasutaja arvestama, et kõik veebilehe funktsioonid ei pruugi enam kasutajale olla kättesaadavad.

Vaidluste lahendamine
Isikuandmete töötlemisega seotud vaidluste lahendamine toimub klienditoe vahendusel (info@funnest.ee). Järelevalveasutus on Eesti Andmekaitse Inspektsioon (info@aki.ee).

.